Organization / Yhdistys

Asematila is coordinated by non-profit Asematila ry. Asemalabra is curated by Oceane Bruel, Sanna Ritvanen, Venla Helenius, Sandra Lindblom and Johanna Kalberg. Music event Tupaklubi is organized by Martti Heikkilä. Kirjaklubi is organized by Liisa Akimof.

Asematila is based on voluntary work, donations, gifts and private space rent. All the profits are used for maintaining the space.

If you want to support Asematila, we receive donations into Asematila Ry account: FI78 1369 3000 1326 02

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Asematilaa koordinoi voittoa tavoittelematon Asematila ry. Asemalabran toiminnasta vastaavat tällä hetkellä Oceane Bruel, Sanna Ritvanen, Venla Helenius, Sandra Lindblom ja Johanna Kalberg. Kerran kuukaudessa tapahtuvasta Tupaklubista vastaa Martti Heikkilä. Liisa Akimof järjestää tilassa kuukausittaista Kirjaklubia. Asematila pyörii vapaaehtoisvoimin, ja sen toiminta perustuu avustuksiin, lahjoituksiin, myyjäisvoittoihin sekä tilan yksityiseen vuokraukseen.

Tilassa on myös myynnissä vanhoja kirjoja hintaan 2 /kpl. Kaikki tuotot käytetään Asematilan ylläpitämiseen: sähkö-, vesi-, vuokra- ja viestintäkustannuksiin sekä laitehankintoihin.

Mikäli olet kiinnostunut tukemaan Asematilan toimintaa, otamme lahjoituksia vastaan Asematilan pankkitilille (saajaksi Asematila Ry)

Asematilan toimintaa voi tukea myös tavaralahjoituksin. Otamme vastaan hyväkuntoisia kulttuuritilan toiminnan kannalta hyödyllisiä tavaroita, kuten astioita, työkaluja, elektroniikkaa sekä kirjoja.